Apmokėjimo būdai

Soyacandles.lt taikomi apmokėjimo būdai:

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog prekės rezervuojamos tik tada, kai užsakymas yra apmokėtas. Mokėjimai atliekami per mūsų įmokų surinkimo partnerį OPAY SOLUTIONS
Pateikti užsakymai yra nekoreguojami, todėl rekomenduojame atidžiai peržiūrėti prekių krepšelį prieš patvirtinant užsakymą.

  • el. bankininkystė arba mokėjimo inicijavimo paslauga (galioja Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje). Suformavę užsakymą Jūs būsite nukreipti į el. atsiskaitymų sistemos OPAY SOLUTIONS sukurtą savo banko el. bankininkystės tiesioginio apmokėjimo arba mokėjimo inicijavimo nuorodą.
  • mokėjimo kortele (MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron). Suformavę užsakymą Jūs būsite nukreipti į OPAY SOLUTIONS mokėjimo kortele langą, kur suvesite savo kortelės duomenis ir atliksite identifikaciją.
  • bankinis pavedimas. Suformavę užsakymą gausite OPAY SOLUTIONS patvirtinimo laišką su informacija, kaip atlikti mokėjimą.
  • grynieji pinigai nurodytose kasose (Perlo terminaluose, Lietuvos pašto arba PayPost skyriuose, MAXIMA parduotuvių kasose) - galioja tik LietuvojeSuformavę užsakymą gausite OPAY SOLUTIONS informaciją su skenuojamu kodu, kaip apmokėti užsakymą grynaisiais nurodytose kasose. 

Pas mus apsipirksite saugiai:

  • šioje el. parduotuvėje naudojamas SSL sertifikatas - tai elektroninis dokumentas, padedantis klientams nustatyti svetainės tapatybę ir užšifruoti tarp kliento ir serverio siunčiamą informaciją. Klientai labiau pasitiki svetainėmis su SSL sertifikatais - duomenų saugumo garantu, būtinu visur, kur naudojami asmeniniai klientų duomenys;
  • nuo 2022 m. balandžio 1 dienos visoje Europos Sąjungoje mokant kortele taikomas 3D saugus autentifikavimas (angl. 3D Secure Authentication), užtikrinantis saugų mokėjimą. 3D Secure (3 domenų struktūra) autentifikavimas, taip pat žinomas kaip mokėtojo autentifikavimas, yra saugos protokolas, padedantis išvengti sukčiavimo atliekant internetines kredito ir debeto kortelių operacijas. Tai leidžia bankams prašyti papildomos informacijos iš kortelės turėtojo, kad patikrintų pirkinį. Jei gaunate klaidą „3D autentifikavimas nepavyko“, tai reiškia, kad sėkmingai neįvedėte reikiamos informacijos. Dar kartą patikrinkite, ar Caps Lock išjungtas, ir pakartokite procesą įsitikindami, kad nėra spausdinimo klaidų. Jei klaida išlieka, dėl papildomos informacijos susisiekite su kredito kortelės išdavėju (dažniausiai tai yra bankas).