Grąžinimo informacija

Prekių grąžinimasPrekių grąžinimas ir keitimas

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos pagal šiuos galiojančius teisės aktus: Mažmeninės prekybos taisykles, patvirtintas 2001 m. birželio 11 dieną Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 metų liepos 22 dienos nutarimo 738 redakcijaCivilinio kodekso nuostatas, reglamentuojančias vartojimo teisinius santykius, bei pagal Lietuvos Respublikos vartotojų teisių gynimo įstatymą). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis šių taisyklių 1 punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis ([email protected]) ir užpildęs Prekės grąžinimo formą, kurią galima rasti puslapio apatiniame meniu Aptarnavimas / Grąžinimo forma, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį, grąžinimo priežastį ir kitą susijusią informaciją.

3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (užsakymo numeris ar sąskaita).

4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3 straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

5. Grąžinant gautą ne tą prekę, kurią Pirkėjas užsisakė, ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja savo lėšomis atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

7. Jeigu prekė nėra brokuota ar sugadinta jos transportavimo metu, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos Pirkėjas gali kreiptis į Pardavėją ir grąžinti bet kurią prekę pats apmokėdamas pristatymą į Pardavėjo sandėlį vienu iš trijų būdų:

7.1. pristatyti per kurjerį adresu Valerijono Protasevičiaus g. 2, 08462, Vilnius, Lietuva, kontaktinis asmuo Eglė Salienė, +37061173333;
7.2. pristatyti į VENIPAK paštomatą adresu Vilniaus Balsių ČIA MARKET paštomatas, Balsių g. 12, Vilnius, Lietuva, kontaktinis asmuo Eglė Salienė, +37061173333;
7.3. pristatyti į OMNIVA paštomatą adresu Vilniaus Balsių ČIA MARKET paštomatas, Balsių g. 12, Vilnius, Lietuva, kontaktinis asmuo Eglė Salienė, +37061173333.

8. Pilstomi pagal užsakymą produktai, tokie kaip aromatiniai aliejai, Augeo Clean Multi bazė, ciklopentasiloksanas, vaškas, yra negrąžinamos prekės, nes jie yra išpilstomi/pasveriami individualiai kiekvieno užsakymo metu, nebent Pirkėjas teigia, kad prekė atvyko brokuota ar sugadinta transportavimo metu. 

9. Elektroninės prekės, tokios kaip dovanų kuponai, žvakių gaminimo instrukcijos, kurios pateikiamos pdf formatu, yra negrąžinamos prekės.